پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226881
دختر 26 ساله؛ هکر «کلش‌‌آف‌کلنز»!
تاریخ انتشار : 1395/08/11 09:43:28
نمایش : 1076
پليس فتا دختر جواني را که اکانت بازي کلش‌آف کلنز يک بازي‌کن حرفه‌اي level بالاي اين گيم را هک کرده بود و خواستار اخاذي از وي شده بود شناسايي و دستگير کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ جواد جهانشيري گفت: در پي مراجعه مردي جوان به پليس فتا و طرح شکايت مبني بر هک جيميل شخصي‌اش و اخاذي براي ارائه در اختيار قرار دادن رمز جيميل توسط خانمي‌جوان، پرونده تشکيل و موضوع در دستور کار تيمي‌از کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا خراسان رضوي در بررسي اظهارات شاکي پرونده مشخص شد اين فرد مدت 2 سال است که بازي کلش اف کلنز را در گوشي هوشمند خود نصب و به سطح بالايي از اين بازي دست يافته و به سفارش دوستانش آگهي فروش آن را در سايت ديوار گذاشته و در اين رابطه مشترياني نيز از سراسر کشور با من تماس گرفته و درخواست خريد بازي را داشتند که در آخرين ارتباطي خانمي‌ براي خريد تماس گرفت سطح دسترسي من به جيميلم محدود و در نهايت متوجه شدم قادر به استفاده از بازي کلش و ساير شبکه اجتماعي تلگرام و اينستاگرام و... نيستم.

جهانشيري افزود: کارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات فني متهم 26 ساله را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به پليس فتا احضار کردند.

وي اضافه کرد: متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشت با توجه به مهارتي که حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات و بسترهاي اينترنت پيدا کرده با فريب از افرادي که level (سطح) بازي بالايي دارند اطلاعات حساب کاربري افراد را بدست آورده و با تغيير پسورد سطح دسترسي آنها را قطع و با ارسال پيامي‌در برابر درخواست وجه از آنها مي‌خواسته تا با پرداخت رقم مذکور ،  گذرواژه را در اختيار وي بگذارد.

جهانشيري با اشاره ادامه تحقيقات از متهم براي کشف ديگر کلاهبرداري احتمالي به کاربران جيميل توصيه کرد: جهت پيشگيري از رويدادهايي نظير کلاهبرداري فوق چنانچه کاربران از ثبت نام دو مرحله اي استفاده و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان‌هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به آدرس kh_razavi@police.ir گزارش کنند.

منبع:پايگاه اطلاع رساني پليس فتا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html